20 d'Agostu de 2022
Dempués de volver per Cuanxú, llueu d'un añu ensin tastiar la so pulidísima roca, ficimos un viaxe de carreteres perdíes astures hacia Teberga, parando a sobar en Yernes, nel conceyu de Tameza. Dempués, viendo les temperatures que nos veníen, decidimos siguir hacia Teberga col envís d'esguilar en Marabiu, llueu d'unos cuantos años tamién, ensin pasar pela escuelina.
La idega yera conocer el seutor d'Alimoches así que tomamos un almuerzu nel guapu aparcaderu al llau de la ermita Santana y caleyamos hacia'l seutor apriesa, enantes de que'l sol ficiera actu de presencia. Tardamos un pelín en situanos mirando los croquis y decidímonos a probar una variante de la vía Alimoches que marcaba'l croquis como 6c, viendo que la línea yera bien guapa.
Ellí que metíme, sacándola a vista, pero tengo que decir qu'ente lluchar con una yedra castrona y apretar de coyones faciendo la travesía y saliendo del techín, tuve que tar na guapa placa d'arriba, reposando un bon ratín con una petada curiosa jajaja.
Llueu tocaba-y el turnu a Anna, que siguió los mios pasos, faciendo meyor que yo la salida del techu, pero liose un pocu colos pies pa salir y colgó, faciendo'l restu la vía como si na. La pena, fue que'l sol entamó a facer actu presencia y nun pudimos dar dengún pegue más a esta vía nin a denguna otra, aparte que teníemos prisa pa baxar a Entragu, al vermú con conciertín.