BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
ELFELEJTETT JELSZÓ
KATEGÓRIÁK
4,89
KATEGÓRIA: tájkép
ELŐZŐ KÉP
| | egyéb
KÖVETKEZŐ KÉP
  • Feltöltve:
    2006. január 10. 13:23
  • Készítés helye (ország): Magyarország
  • Készítés helye: Solt, Puszta
Távoli messzeségbe

Átmeneti szürke szűrővel készült. 

A képek értékeléséhez és az értékelések
teljes szövegének elolvasásához be kell lépnie!

BELÉPÉS

Ha még nincs felhasználóneve, akkor regisztráljon egyet.

2006. május 27. | 00:22 | FuNS0f7

Remek bálás fotó! Nyerő a kompozíció, szépek a színei, és a szerkesztés is felemelő az erőteljes égbolttal. Szép munka, melyhez gratulálok! :)

Yoachim válasza:
Nagyon szépen köszönöm!
Örülök, hogy tetszik!

2006. február 19. | 19:59 | tempoka

(most látom csak, a Part c. képedre emlékeztem)
Nagyon ügyesen használod ezeket a szűrőket, majd lehet kérdezősködöm, ha nem zavarlak vele...

Szép, egyszerű, letisztult ez a fotód is...tetszik hogy ilyen sokat hagytál az égből, ha már a szűrővel megbolondítottad...

Gratulálok, M

Yoachim válasza:
Nagyon szépen köszönöm!
Nem zavarsz kérdezz nyugodtan. Az e-mail címemen megtalálsz, ha tudok segítek.

adott pontszám: 5
2006. január 25. | 22:06 | George300D

Na ez nagyon tetszik, és jókor is akadtam rá :-D Ez egy másik dimenzió, de hasonló az élmény. Gratulálok a képedhez!
üdv:George

Yoachim válasza:
Örülök, hogy tetszik! :)
Egy kis vita kialakult a kép alatt, de a te véleményed nagyon fontos számomra. :D
Nagyon szépen köszönöm!

2006. január 13. | 10:46 | bölcs27

Ezt mondtam én is :-)
csak lehet, h nyelvtanilag félreérthető voltam.

Yoachim válasza:
ok félreértettelek. :D
Köszi mégegyszer.

adott pontszám: 4,9
2006. január 13. | 10:31 | bölcs27

Gyönyörű színek, jó vágás, remek hangulatú kép! Szőrszálhasogatásnak tűnik, de talán még óriásibb lenne, ha pont a szélén nem lennének ott a házak.

Yoachim válasza:
Szerintem nem kellenének oda egyáltalán a házak. De nem tudtam lehagyni őket... :(
Nagyon szépen köszönöm!

adott pontszám: 5
2006. január 11. | 23:31 | foxbaz

Igen király színeket hoztál ki ebből a képből! Nagyon megfogott ez a kék és a zöld is. A szénaboglya kompozíció pedig szerintem országimázs albumbavalóvá teszi az egészet nagyon szép kép. Főleg ilyen szürkés téli napokon!
Gratula.

Yoachim válasza:
Örülök, hogy így látod!
Nagyon szépen köszönöm!

2006. január 11. | 13:53 | puruczki-2

:-)

Yoachim válasza:
:)

2006. január 11. | 13:26 | julesdex

Először is Grat a nap lejobb fotójának.
Másodsorban pedig igen érdekes volt a társalgás puruczki-2 -vel.
Nehéz objektív lenni egy olyan helyen, ahol a véleményedre kíváncsiak.
itt nem lehet mérni semmit literben vagy méterben.
A fotózásban semmi nem objektív.
Minden szabályra van ellenpélda.
És akkor hozzákeverünk sok gyakorlatlan, fiatal kezdőt is.
Emberek vagyunk.
Különböző szemmel, felkészültséggel és élettel.
Mindkettőtök állspontja érthető.
Bár a tied annyival közelebb áll hozzám, hogy nem kell más képekkel összehasonlítani.
Csak azt az egy képet kell értékelni, azt, és ahogy bemutatja a fotós a témát.
Legalább 100éve fotózunk.
Évete milliárdszám nő a képek száma, minden le van már fotózva.
De attól még alkotni, fotózni kell, hiszen legfőképp magunknak dolgozunk, magunkat szórakoztatjuk..

Nem is tudom miért szóltam bele, senki nem kérdezett..
:)
julesdex

Yoachim válasza:
Én örülök, hogy beleszoltál.
Ez az bizonyítja, hogy más is elolvasta ezt a eszmecserét. Egyetértek veled teljesen, Mostmár megértettem az Ő álláspontját is, de szerintem a mostani pontozási renszer mellett nem biztos, hogy megállja helyét, mert ugye itt most mindent keményen indokolni kell mert ellenkező esetben az admin...

Abban is teljesen igazad van, hogy újat mutatni nem lehet max a más által elkészített profi fotóhoz hasonlóan megismételni hasonló profizmussal. Igen kiváltságos az olyan fotós (maradjunk a tájfotózásnál) aki olyan helyekre/jelenséghez jut el amiről elsőként tud fotót készíteni, vagy annyira szerencsés, hogy jókor van jó helyen és olyat tud megmutatni amit még senki nem örökített meg. Szerintem itt nem tömeg és tucatfotógyártás folyik, egyetértünk mindenki megcsinálja a lehetőségeinek, látásmódjának megfelelő saját verziót. Ez mindenkinek kedvesebb mint a témát elsőre lefényképező fotóművész képe.

Nagyon szépen köszönöm a hozzászólásodat!
Jó fényeket!

2006. január 11. | 09:43 | puruczki-2

Nem kell mindíg az újat keresni, ebben egyetértünk, meg nem is lehet...
De a jó témaválasztás alapja egy jó képnek...ez a kép jó technikai megvalósítás mellett egy átlagkép...ha erre jelest adunk (ami ugye a példa értékű, "tökéletes" stb...), akkor hányast adjunk, az egyedi, új ötletet, vagy rendkívüli időjárási körülményeket megörökítő fotósnak, aki szintén jól oldotta meg technikailag feladatát?
Pl.: Ötös jár-e annak aki akváriumban lévő halakat fotóz (ahol nem kell törődni a fehéregyensúllyal, és miegyébbel), azzal szemben aki elmegy az eredeti élőhelyekre, veszi a fáradtságot, tanul, azért hogy jó fotót készítsen...össze lehet-e hasonlítani egy állatkerti fotót, a lessátras egy hétig kinnlévős vesződséges állatfotókkal...szerintem nem....

Itt a jeles értékelésnél az is oda van írva, hogy "példa értékű", szóval én ezt a képet nem tartom annak, jó kép, jól megvalósítva...de ez nem a Te szinted !!! Te ennél rosszabbat már nagyon nem is tudsz készíteni...hol a továbblépés...
Engedd meg, hogy erre Én válaszoljak...mert ezzel a dilemmával én is szembesültem, megpróbáltam olyan területeket, amihez "kevésnek" éreztem magam...ilyen a portré, meg egyebek...
De persze ez sem "kőbe vésett"...végül is azt csinálunk amit akarunk...

Én Téged, alapvetően jó fotósnak tartalak, néhány képednél ezt talán észre is vetted, de ami nálam ennél fontosabb az az, hogy jól értékelsz, vagy legalábbis meg próbálsz belehelyezkedni a másik gondolatvilágába...és ha már nem adsz jelest, akkor összetetten indokolsz....én is így szeretem (szeretném)...

Most nem a "csakazértis" szól belőlem, de ha szubjektívnek érzed a véleményem, akkor én azt elfogadom, de szerintem itt nem erről van szó....nem tartom jelesnek a témaválasztás miatt...szerintem ez is egy értéklési szempont...

Szia!

Yoachim válasza:
Most kezdem megérteni azt, hogy te milyen gondolatmenettel értékelsz. Nincs szabályba vésve milyen irányelvek alpaján kell értékelni, hogyan kell megközelíteni egy képet. (Van róla írva egy két dolog, de személye válogatja kinek mit jelent ez) Ezzel a megközelítéssel valóba nem 5-ös ez a kép, de ugyanakkor ha az én értékrendem szerint (amit én leírtam az eőző válaszomban) viszont mindenképpen az. Abbol a szenpontból igazad van, hogy egy nagyon egyedi kép is ötöst kap meg monsjuk egy ilyen is. Egy munkás is meg egy elkattintott is. De ez szerintem a pontozási rendszer hibája. Itt a töbség az adott képet nézi és azt értékeli, abban keresi a hibát/erényt, de nem hasonlítja más képekhez. Én is ebbe a csoportba tartozom. Szerintem erre megoldás lehet egy más tipusú értékelési rendszer, amin értkeled a képet és külön az egyediséget, körülményeket, kreativitást és ebből kell egy átlagot gyúrni. Mondjuk ez már bonyolultá tenné az értékelést, de igy lehetne objektív képet kapni és az ilyen vitákat elkerülni. Az más kérdés, hogy ...Te ...Ő ...Én ezt körüljárnánk és leírnánk egy kerek véleményben, de a többség nem örülne ennek. Most, hogy tudom a gondolatmenetedet a tőled érkező véleményt más szemmel fogom nézni... :)
Mindenestre én mindenképpen tartozom a másik csoportba és ugyanúgy értékelek tovább.

Egyébként neked is vannak nagyon jó képeid... én is tudom a hiányoságaimat... portrében egy nagy 0-a vagyok. Keresem a szakirodalmat amiből meg lehetne tanulni az alapelveket szabályokat és egy két tippet trükköt, de még nem találtam meg. Addig még ezekkel nem vagyok tisztában kár erőltetni a témát tökéleteset nem tudok alkotni, max valakinek, másoknak, nekem kedveset. Ezenkívül, még ilyen ismeretanyagom nincs a saját stílusom sem alakulhat ki szerintem.

Köszi, hogy ezt is leírtad!
Úgy érzem közelített egymás felé az álláspontuk, illetve megértettük egymás értékrendjét, gondolatmenetét.

Jó fényeket!
Üdv.: Yoachim

adott pontszám: 5
2006. január 10. | 21:49 | Ruprech Judit

klasszikusan szép tájkép,jó osztás,aranymettszés.az égen van utómunka,vagy ez egy szimpla polár hatása?nekem nagyo kék...

Yoachim válasza:
Átmeneti szürke szűrővel készült és szelektív színekben egy kis mélyítés.
Nagyon szépen köszönöm!

adott pontszám: 5
2006. január 10. | 21:39 | tuzsi79

Nagyon szépek a kép szinei, így egy hangulatos tájkép! Gratulálok!

Üdv.: Tuzson

Yoachim válasza:
Nagyon szépen köszönöm!

adott pontszám: 5
2006. január 10. | 21:08 | RR5

Szia Nagyon szép kép. Kicsit soknak tünt elsöre az ég de Rájötem egy kevés nézés után, hogy ez etöl szép. Gratulálokhozá

Yoachim válasza:
Nagyon szépen köszönöm!
Örülük, hogy tetszik!

adott pontszám: 5
2006. január 10. | 20:09 | nonci

Nagyon szépek a színek, gondolom polárral készült, tetszik a perspektíva, kicsiben az ideálispont aranymetszésben látszik.
Kellemes, nyarat idéző fotó, egy kis felüdülés a szürke januárban.
Gratulálok!

Yoachim válasza:
Örülök, hogy így látod!
Átmeneti szürke szűrővel készült.
Nagyon szépen köszönöm!

adott pontszám: 5
2006. január 10. | 19:55 | pacamóka

Gyünyörű szép!
Mintha már láttam volna álmomban...
Gratulálok!

Yoachim válasza:
Én is szeretném álmomban is látni!
Nagyon szépen köszönöm!

adott pontszám: 5
2006. január 10. | 18:19 | májer

Na ez egy olyan kép, amihez érve az első gondolatom egy hosszú "óóóóóóó!"-val párosul! Remek színek, aranyos kompozíció, kiváló térhatás és méretarány érzékeltetés.

Grat!

Yoachim válasza:
Örülök, hogy így látod és ennyire tetszett a kép!
Nagyon szépen köszönöm!

2006. január 10. | 16:19 | puruczki-2

Ki vagyok én??? Senki...tényleg senki...
Látásmódomhoz kell mérni a képeket???
Nem kell !!! Ez egy vélemény volt, nem akartam én sem oktatni, sem semmit...
Az hogy nem fogadod el a véleményem, nem zavar...tényleg nem...
Úgy látom ahogy írtad a választ egyre jobban felhergelted magad...nem kellene, én is mindig ezt csinálom, de tudom nem így a jó...
Ez a kép, még önmagadhoz is kevés...ez szubjektív, hát szubjektív...
Úgy őszintén hány bálás képet látni itt ezen az oldalon??? 200-300 ???
Ez mitől más mint az átlag??? Nem látványos a felhő, nincsenek egyedi fények, színek...a mező is átlag zöld (egy sárga, kiszáradt mező talán látványosabb), ezzel a képpel Te nem "dolgoztál" meg, amikor ott voltál lekaptad...ennyi, de ettől essek hasra???
Nem az én értékelésem a gond, hanem a sok indokolatlan ajnározás: "Jó kép, kellemes színek. A horizont is jó helyen van." Ettől leszel beljebb...ugyan már...
Én nem akartam vitázni...sajnos azért fel szoktam venni a kesztyűt, pedig tudom nem kéne...
Üdv !
Részemről nincs harag...lehet ezzel Te nem így vagy, de ezen sokat már nem segíthetek...

Yoachim válasza:
Én még mindig nem értek veled egyet, és szerintem ez a mentalitásunkból,
gondolkozásmódunk különbségéből adódik.

Részemről sincs harag. Én senkire sem haragszok az oldalon, pedig kaptam már egy két cifra értékelést többsége 1000x durvább ennél. Első hévben az ember sokmindent leír az tény, de nekem a véleményem nem változott azóta sem, max kicsit higgadtabban le tudom írni és ki tudom fejteni.

Itt mindenki egy porszem akik meg szertnék mutatni egymásnak a képeiket, és az értékelésből szeretnék továbbfejleszteni az ismereteiket. Mindenki építő jellegő kritikát vár, és szeretne elismert jobbnál jobb képekkel elörukkolni, bekerülni a legjobb fotó közé, esetleg segíteni másoknak. Ez mozgatja az oldalt, ezért működik. Vannak olyen képek amit mindenki fényképez legalább egyszer. Naplemente, víztükröződés, Önportré. Azért mert ilyet még valaki csinált lehet jó és hibátalan kép szerintem. Miért lenne szükséges minden esetben újabb és újabb dolgokkal előrukkolni.
Nekem vannak mindkét kategóriából képem, az újat mutató, és a sokak által fotózottból is. Az oldalon képeket értékelünk szerintem, amibe mindkét kategória belefér. Felteszem a kérdést miért kellene minden esetben teljesen egyedi ritka egybeállások által létrehozot (maradjunk a tájképeknél) jelenségeket fotózni.

Ez a kép kevés... Nekem pont elég, én abban a helyzetben pont ezt szerettem volna és pont így megmutatni. A hangulatom szerint készítettem és ezt rajtam kívül nem érzi át senki. Ezért írom, hogy ez szubjektív dolog. Vannak olyan fotósszabályok amik igen is hibának róhatók fel. Ilyen az expó hiba. A kompozíció szabályainak megszegése Öncélúan, úgy hogy nem tudatosan befolyásolja a képet. Az élesség, az esetleges utómunka hibák. A többi az mind szubjektív és személyenként változik. Nem lehet valakinek azt modnai szerintem egy képre, hogy ez kevés. Mihez képest kevés. Mi a mérce?

Nem dolgoztam vele? Na látod ebben igazad van. Nekem van elég sok komolyan előkészített képem aminél több tízszer mentem tudatosan a helyszínre és vártam a pillanatot, figyeltem napálást, néztem az időjárás előrejelzést, figyeltem az égi képet, és kb 1 hónap előkészüklet után sikerült megcsinálni.
Ez nem ilyen, sok olyan képem is van ami spontán készül. Meglátok a szürke környezetben számomra valami szépet és próbálom megörökíteni. Ilyenkor nem érdekel az, hogy ezt hányan fényképezték és hogyan, csak a helyszín van én vagyok a bennem lévő hangulat és semmi más. Ez felemelő érzés az alkotás érzése. :)
Ez számomra becses, és örülökk, mert ha benzél láthatod, hogy sok embernek tetszik.

Mindenkinek nem tetszhet. Természetesen az építő kritikára vevő vagyok és örülk, sőt kredittel jutalmazom, ha valaki segít ebben, de szerintem ez kevés, hogy: átlagos fotó...már 200-300-an megcsinálták... ez nem értékelés...csak aféle szubjektív dolgok kevergetése...

Ha valakinek tetszik és azt írja, hogy tetszik a szín, jó a horizont én örülök. Annak, hogy valaki azt írja, hogy zavaró jobb oldalt az épület annak is örülök, mert igaza van benne, valóban hiba a képen. Annak, hogy vágnák alul annak nem annyira örülök, mert szerintem ez is szubjektív dolg, de legalább rávilágít valamire, de ne haragudj az hogy ez kevés és az hogy ilyen több száz van meg hogy átlagos szerintem egyáltalán nem számít hibának. Itt a fotósok 99% nincs olyan helyzetben és tudáson, hogy a fotós társadalmat megrengető egyedi képekkel rukkoljon elő!!!
Én sem akarok vitázni. Én csak megosztom másokkal véleményem, ha másér nem azért, hogy a kivülálló olvasó hátha elgondolkozik 1-2 dolgon, és talán az eszmecserében mi álláspontunk is közelebb kerül egymáshoz. Részmről sincs harag, de egyáltalán nem értek veled ebben egyet. Köszi, hogy ezt leírtad!

adott pontszám: 5
2006. január 10. | 16:13 | PaulRascal

Keresem a képben a kifogásonivalót, de egyszerűen nem találom:)
Az átmeneti szürke szűrőt meg szinte észre sem lehet venni..
Olyan mintha polárral készült volna.
Gratulálok!

Üdv:
Rascal

Yoachim válasza:
Örülök, hogy hibátlannak látod!
Nagyon szépen köszönöm!

adott pontszám: 5
2006. január 10. | 16:12 | exc525

Nagyon szép munka. Szép éles kép, jól szaturált égbolt, hangulatos kompozíció. Talán egy pici kukacoskodás: a jobb oldalon a házak nem biztos, hogy szerencsések, de összességében nagyon hangulatos felvétel. Gratulálok!

Yoachim válasza:
Igazad van nagyon nem kellenek oda, de nem volt módom eltávolítani, más kompozícióval borulna az elképzelés.
Nagyon szépen köszönöm!

adott pontszám: 5
2006. január 10. | 15:50 | mormota69

Jó kép, kellemes színek. A horizont is jó helyen van.

Yoachim válasza:
Örülök, hogy tetszik!
Nagyon szépen köszönöm!

adott pontszám: 5
2006. január 10. | 15:28 | h.tam

szeretem nagyan. lehet lesz olyan aki majd ráragasztja a giccses jelzőt, de nekem akkor is nagyon tetszik.
eszembe jutattja miért nem szeretem a nagyvárosokat, ahol nem lehet látni az eget a feléjünk tornyosuló házaktól.
ja! és Hajdú Szabolcs MACERÁS ÜGYEK című filmjét ahol ezek a "boglyák" saját kis táncukba fognak.
jól esik ebben a hidegben ez a kép:)

Yoachim válasza:
Örülök, hogy így látod!
Megtisztelő!
Nagyon szépen köszönöm!

adott pontszám: 4,5
2006. január 10. | 15:25 | s_zoli

Nagyon szép az ég. Pár percig csak ültem és néztem.
Alulról talán még vágtam volna, de így is nagyon tettszik.
Gratulálok.

Yoachim válasza:
Szerintem szubjektív, de elfogadom a véleményed. Nekem kicsit kevés lenne akkor már a pusztaság, de lehet, hogy úgy sem lenne rossz.
Nagyon szépen köszönöm!

adott pontszám: 4,9
2006. január 10. | 15:20 | blzoly

Hó de durva ez a túlszaturált színorgia.Nagyon jó az erős égbolt,jól szerkesztett látványos tájkép.Kár a házakért.Gratula

Yoachim válasza:
Igazad van kár oda... Ott voltak nem tudtam mit tenni. Vágással billenek az arányok nagyon.
Nagyon szépen köszönöm!

adott pontszám: 5
2006. január 10. | 15:18 | B. Tamas

Eszméletlen szépek a szenk és a harmadolási szabály is profin be van tartva.

Yoachim válasza:
Nagyon szépen köszönöm!
Vízszintesen nagyjábol jó, de függőlegesen nem volt szándékomban betartani. :)

adott pontszám: 5
2006. január 10. | 14:45 | onegin75

Gyonyoru szinek!Talan elsore ez jut eszembe.Tetszik a nagynak hagyott eg keksege.Ugyancsak erdekes a tavolban osszefuto vonalak,amik szinte terhatast adnak a kepnek.Erdekes foto,nalam otos!
Grat!

Yoachim válasza:
Örülök, hogy tetszik!
Nagyon szépen köszönöm!

adott pontszám: 4
2006. január 10. | 14:44 | puruczki-2

Tudom, lehet én leszek az aki...
Cirkuláris polar szűrő..., ami ide nem feltétlenül kell, bárányfelhő, víz nincs és a nap is elég alacsonyan ál, valószínű szűrő nélkül is ugyanezt látjuk...de ez nem lényeg...
Ez egy jól elkészített átlagfotó, technikailag, kompozíció szempontjából rendben van...de a téma, az elhelyezés nekem unalmas, sablonos, ezért a jegy...

Yoachim válasza:
Hát tőled kicsit részletesebb és kevésbé szubjektív véleményt vártam volna... :(((

1. Nem polár szűrő... Átmeneti szürke...
2. Az egész ég világos lenne nagyon.
3. Tehát ami számodra nem mutat újat a fotózás történelmében az sablonos. Nem volt szándékom, semmi extrát csinál csak egyszerűen szép képet.
4. Téma a pusztán lévő bálák, koncepció átlós vonalak amik vezetik a szemet, és a bálák viszonlagos lépcsőzetes elhelyezkedése szerint több képsík. Nagy ég rám jellemző erősíti a távolságot és szépen kijön rajta az átmenet.

Szerintem kár szubjektív dolgokat, konkrét hiba nélkül boncolgatni...
Ezt nem fogadom el. Nem érdekel a 4 pont magasrol teszek rá, de a hozzállásod stílusod nagyon nem szinpatikus.

Ki vagy te, hogy a te látásmódodhoz kell mérni a képeket????

adott pontszám: 5
2006. január 10. | 14:40 | Marla_Singer

nagyon jól esnek a lelkemnek ezek a nyári szinek.
Szép az ég, jó a kompi, valóban vezeti a szemet a távoli messzeségbe.

Yoachim válasza:
Örülök, hogy így látod!
Nagyon szépen köszönöm!

adott pontszám: 5
2006. január 10. | 14:23 | accka

De jó is ezeken a hideg téli napokon ilyen gyönyörű képeket nézegetni...
Jól sikerült kép, remek színekkel a szűrő általi hatás pedig csak hab a tortán.
Grat!

Yoachim válasza:
Örülök, hogy tetszik!
Nagyon szépen köszönöm!

2006. január 10. | 14:09 | erőslacc

Tetszik a kép kisugárzása, hangulata. A szinek fantasztikus harmóniába vannak egymással, és a kompozíciót is eltaláltad, gratulálok.

Yoachim válasza:
:) Mégegyszer Köszi!

adott pontszám: 5
2006. január 10. | 14:09 | erőslacc

Tetszik a kép kisugárzása, hangulata. A szinek fantasztikus harmóniába vannak egymással, és a kompozíciót is eltaláltad, gratulálok.

Yoachim válasza:
Örülük, hogy így látod!
Nagyon szépen köszönöm!

adott pontszám: 5
2006. január 10. | 14:09 | gonye

Na gondoltam belehasalok a fűbe, mert most csak havas képek jönnek! :)
Nagyon szép a kék és a zöld. Tiszta ragyogó szineket állított elő a szűrő.

Gratulálok, üdv, gonye!

Yoachim válasza:
Én is elfeküdnék benne, a szunyogokat meg már úgy is elfelejtettem. :)
Nagyon szépen köszönöm!

2006. január 10. | 13:49 | neuhauser

...igen ez!!! megígérted és hoztad is...köszi §:))))

Yoachim válasza:
;)igen...igen...
Majd túrok még valamit...
Sajnos lapul már a zsákom, de remélem hamarosan kitavaszodik, de azért előtte havazzon be egy kicsit. :DDDD

adott pontszám: 5
2006. január 10. | 13:48 | neuhauser

...sajnálom, a kék a gyengém, egyszer biztos bele fogok fulladni §:)
...a kis szárított szusi-tekercsek most nem is érdekelnek...csodás kedvet hozó színek, rohangálni támadt kedvem...!!!

...ez lenne az, ez lenne...???

Yoachim válasza:
:DDD Nagyon szépen köszönöm! Én is szeretem a kéket nagyon...nah jó a zöldet a sárgát és a vöröset is. :D
Rohangálni nem szertek (pedig rámférne), de imádok a pusztaségban motorozni, bringázni... Igazi szabadság érzés!!! :D

adott pontszám: 5
2006. január 10. | 13:47 | julesdex

Hmm. a solti puszta már ismerősként üdvözölhet szerintem...
:)
De félre a tréfával, ismét egy szépen szerkesztett színgazdag tájkép.
Az átmeneti ND szűrő pedig szokás szerint remek választás, igazán telt képeket varázsol.
Grat!
julesdex

Yoachim válasza:
:D Nagyon szépen köszönöm!
Ha összerakjátok a képelemeket, lassan feltérképeződik a környék. :DDDD
Örülök, hogy tetszik!

adott pontszám: 5
2006. január 10. | 13:42 | dompilujzi

Iszonyúan tetszik a kép, és egyből az ominózus winXP háttérre asszociáltam. Szóval, jók a színek, az élesség, meg minden. Talán kicsit sok az ég, de ez persze csak szubjektív vélemény. Ennek ellenére úgy ahogy van, TECCIK! Gratulálok!

Yoachim válasza:
Nagyon szépen köszönöm örülök, hogy bejön.
Az ég direkt ilyen sok én nagyon szeretem a nyomatékos nagy egeket a témák fölött, meg valahogy illik is szerintem ehhez a képhez. :D

adott pontszám: 5
2006. január 10. | 13:41 | borz_alom

Hű a mindenit! Nagyon szép színkombináció! Én nem voltam oda az átmeneti szűrőkért, de itt bebizonyítottad, hogy mit tud művelni az éggel! Szerintem nélküle sok lenne a 2/3 rész égbolt, de így stimmel! Remélem én is hasznát fogom venni a minap vett polár szűrőmnek. Márha kisüt végre a nap. Gratulálok

Yoachim válasza:
Nagyon szépen köszönöm! Polárnak mindenképpen hasznát fogod venni, csak jól használd. Bevallom első poláromat nagyon nem használtam jól azt hittem felteszem és ennyi, aztán rájöttem, hogy ez nem így van fényre 90fok és forgatni még be nem mélyíti a színeket. :DDDDDD

adott pontszám: 5
2006. január 10. | 13:36 | melis82

Érdekes térhatása van a képnek, tetszik ez a végtelenbe nyúló mező, szerintem nagyon jól olottad meg a kompoziciót és kellemesek a szinek is.

Yoachim válasza:
Örülök, hogy bejön és átment a hangulat.
Nagyon szépen köszönöm!

adott pontszám: 5
2006. január 10. | 13:31 | *Linda*

Nagyon szép éles a kép, jó erőteljesek a színek.
Ferde egy kicsit vagy csak én látom annak?:)
De azért 5 pontos!!!!

Yoachim válasza:
Nagyon szépen köszönöm!
Ezen én is gondolkoztam, de végülis eredetiben hagytam. Kicsit becsapós a jobb oldalán lévő domb és a végigfutó vonalak, ettől függetlenül lehet kicsit ferde, nem igazán lehet semmihez viszonyítani.

adott pontszám: 5
2006. január 10. | 13:26 | ChrisMix

Meg mertem volna esküdni arra, hogy valami szűrőt használtál. Polárszűrő volt a tippem. Utána olvastam csak el a kommentet. :-)
Szép felvétel, gondolom a szűrő mellett azért jócskán kijutott az utómunkából is.

Yoachim válasza:
Nagyon szépen köszönöm!
Kontraszt növelés és szelektív színekben egy kicsi színmélyítés. Saturációt nem emeltem. :D

adott pontszám: 5
2006. január 10. | 13:26 | M-Timike

Ez igazán gyönyörűre sikerült!
Nagyon megkapóak az élénk színek! Az is tetszik hogy az égboltnak meghagytad a sötétebb részét is, ez érdekessé teszi!
És jól esik ilyen szürke téli időben ilyen gyönyörű képeket nézegetni!

Yoachim válasza:
Nagyon szépen köszönöm!
Örülök, hogy tetszik és sikerült színt vinni a szürke téli napokba. ;)