BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
ELFELEJTETT JELSZÓ
KATEGÓRIÁK
3,31
KATEGÓRIA: portré
ELŐZŐ KÉP
| | egyéb
KÖVETKEZŐ KÉP
  • Feltöltve:
    2004. december 2. 11:46
  • érzékenység: ISO400
  • fókusztávolság: 135mm
  • objektív: 28-135
Bevállalom...

 

A képek értékeléséhez és az értékelések
teljes szövegének elolvasásához be kell lépnie!

BELÉPÉS

Ha még nincs felhasználóneve, akkor regisztráljon egyet.

2004. december 8. | 23:08 | csondy

Ne haragudj, csak most olvastam a válaszodat. Természetesen szívesen segítek ha tudok.

CMOS válasza:
Rendben. Kicsit nemvagyok, utána kereslek.

adott pontszám: 3
2004. december 3. | 18:00 | csondy

Tegnap is végolvastam a vitát, ma is. Sokszor megnéztem már a képed, jobbanmondva nem a képet néztem, hanem figyelemmel kísértem az eseményeket. Szerintem sokan mások is ezt tették, részben ezért a nagy nézettség.
Sokat gondolkodtam a címen, hogy szimplán egy külső hasonlatra akarsz rávilágítani CCMC és Juliette Lewis között, vagy úgy gondolod, hogy CCMC tekintetében kellene látnuk a kegyetlen gyilkost. Bevallom őszintén én egyiket sem véltem felfedezi. Kövezzetek meg, de nem látom a "brutális őszinteséget" sem amit a modell nézése sugall.
Én azt érzem kezdettől fogva, hogy próbálkoztatok a portré vagy modellfotózással, gondolom készítettél egy jó kis sorozatot, majd utólag ez megtetszett, PS-ben kicsit módosítottad és beugrott a cím. Valahogy nem érzem benne a tudatosságot, azt, hogy megláttad CCMC-ben az állatot (már elézést) és majd meg őrültél, hogy egy kifejező gyilkos nézésű portrét készíts róla, inkább olyan esetleges, így sikerült portré lett.
A vágást nem értem, a könyökébe kár volt belevágni, a feje felett sok, a felirat szörnyű.
A színe érdekes, a háttér még rendben de a bőr tónusainak nagyon rosszat tett az utómunka, igen sárgás lett, itt-ott kiégett.
A fekete felsőn középen látok valami narancsszínű foltot és az egész olyan fakónak tűnik, gondolom szintén a PS eredménye.
A modellel kapcsolatban. Nem lehet figyelmen kívül hagyni, hiszen szerves része a fotónak, róla szól, őt kívántad bemutatni. Azt nem tartom helyénvalónak, hogy érzelmi elfogultság alapján tartsunk jónak egy fotót az iránt aki rajta szerepel. Pontosan ezért kerülnek fel a családi fotók kategóriába azok az elkattintott pillanatok, amik fotóként értékelhetetlenek. Bocsi a hasonlatért ez azoknak szólt, akik csak CCMC-t látják, a fotót nem...
Az apróbb bőrhibákat, karikákat a szeme alól kiretusáltam volna, vagy előnyére vált volna egy enyhe smink.

Nagyon-nagyon kezdetlegesnek tűnik, de mindenesetre remélem a hibákból okulva egyre jobb képeket fogsz készíteni. :)

CMOS válasza:
Szia !
Tökéletesen igazad van. Ez egy átlagos fotó, és pontosan azok között a körülmények között készült amit ide leírtál. A fénykép előéletéhez hozzátartozik hogy 2 napja raktam fel a PS-t (mint azt valahol lentebb írtam) és próbálkoztam hogy mit lehet benne csinálni. Ez lett az eredménye. Nem tartom nagy dolognak, szerintem olyan hármas, talán hármas alá az értéke.
Ami miatt ez a vihar kialakult körülötte az a modell személye. Sokan nem is a fotóra figyeltek hanem vitázni kezdtek róla. Ehhez nem is fűznék semmilyen kommentárt.
Az általad említet dolgokat elfogadom, és ha nincs ellenedre megkereslek emilben is hátha tudnál nekem segíteni a későbbi (ennél jobb) fotóim elkészítésében.

2004. december 3. | 08:03 | kerlekneveddle

es ha mar ennel a hasonlatnal tartunk, van itt egy-ket rosszmaju anyos es nehezfeju sogor tipus : )

CMOS válasza:
ismerem őket mint a rosszpénzt...

2004. december 2. | 22:45 | CCMC

Na hello!
Kerlekneveddle, kedves töled ez a családtag kifejezés, köszönöm, jól esett

CMOS válasza:
Nekem is jól esett... :-)

adott pontszám: 4
2004. december 2. | 22:38 | Kokkor

Látom kaptál már hideget meleget :) :(
én egyedül a melkas kiégését sérelmezem

CMOS válasza:
Azon sajnos nem tudtam változtatni.
Illetve jó hogy mondod, ki lehetett volna úgyis jelölni, és akkor..... hm..... :-)
Elfogadom a négyest.

Hogy kaptam mindent ? lehet.
Hogy meg is érdemeltem ? lehet.
Hogy megérdemeltem ? BIZTOS :-)

adott pontszám: 5
2004. december 2. | 21:28 | kerlekneveddle

errol a modellrol, aki itt mar lassan csaladtag, ez egy elonytelen kep. De ez nem a hatranya. (A cim/felirat az, az nagyon gagyi) A kepnek nekem az a hatranya, ami az elonye is, brutalisan oszintek, es csak a modellrol szol, pont azt fejezi ki, amit a modell gondol, erez a kameraba nezve, es ettol ez igazi portre nekem, veri a Benettonos mu-muveket.

CMOS válasza:
Ez nagyon hízelgő számomra.
Köszönöm neked.
Valóban néha nem szabad elveszni a részletekben és magát a képet mint kerek egészet kell nézni. Sokan nem tudják ezt vagy még nem jutottak el erre a lépcsőfokra...

2004. december 2. | 19:11 | DIE_ROBOTER

Szerintem a kép értékét pontosan az bizonyítja, hogy ennyi érzést vált ki.

Szándékosan sarkosan fogalmaztam, bocsi azoktól akiket ez sértett.
Én imádom pl. a természetfotókat, de akármennyire is tökéletesek technikailag, sőt megfelelnek a "nagy könyvnek" is, unom a napi 10 széncinegét. Ez nem azt jelenti, hogy rossznak tartom őket. Megnézem, esetleg lementem, de már nem fog meg annyira.

Miért olyan nagy baj, hogy valaki valami érdekeset próbált meg létrehozni, és hogy a szándékot, az ötletet kiemelkedőnek tartom?

Az előbb nézegettem a National Geographic képeket, van közötte jópár teljes területén életlen, sőt becsillant, beégett kép is. Mégis baromi jó képek.

CMOS válasza:
Köszön. Azt is hogy megnézted és azt is hogy ez a véleményed és azt is hogy ki mered mondani.

2004. december 2. | 18:20 | szigetlakó01

Én eddig csak dorombolós képet láttam róla! Lehet, hogy félre vagyok vezetve?:)

CMOS válasza:
lehetséges

2004. december 2. | 17:11 | szaboM

szigetlakó nemlátod hogy aki a képen van egyszerre macska meg egyszerre oroszlán?

egyszerre dorombol és egyszerre szét is tép ha ugy hozza a sors!?

CMOS válasza:
Ígyigaz....

adott pontszám: 3
2004. december 2. | 17:03 | szigetlakó01

Érdekes vita alakult ki, a modell vagy a technika fontosabb -e? Nem vagyok otthon a portréban, de egy világosan látszik: a modell egyénisége nincs összhangban a cím és az utómunka álltal sugallt hangulattal. Szerintem az a jó portré, amelynél a technikai elemek támogatják, kihangsúlyozzák az egyébként átsugárzó egyéniséget. Itt pont a fordítottja történt, ezért nem tartom összességében igazán jónak a képet. Elnézést a hasonlatért, de ez olyan, próbálkozás, mintha a macskából próbálnánk utómunkával oroszlánt kreálni!:)

CMOS válasza:
Köszönöm hogy hozzászóltál.

2004. december 2. | 16:49 | szaboM

Igy lett ő mégis a született gyilkos, mimeg az áldozatok akik itt voltunk egész délután ....

melyik kép kivánhatna többet? Hmmmmm......

CMOS válasza:
:-)))

2004. december 2. | 16:48 | Tüske-

Ahogy mondod!
Egyébként küldtem mailt, nem tudom láttad e már?

CMOS válasza:
Még nem tudtam megnézni, nemsokára lesz időm.

2004. december 2. | 16:45 | kacsorp

CCMC: tisztában vagyok vele, nem is neked szólt a sorom, hanem a fotósnak.

CMOS válasza:
Na azért !!!
Engem lehet szidni, de a modellt nem. Ő azt csinálja amit én mondok neki. Az elkészült képhez csak annyiban van köze hogy ő van rajta de a mondanivalót én adom hozzá...

2004. december 2. | 16:45 | Hollósy

Vajon akkor egy idős hölgy portréja nem lehet 5-ös????

Mert a modell nem szép??
Vagy akkor a képet értékelőnek hormonális problémája lehet...

Szóval csakis másodlagos lehet a modell külleme.
A kép technikája többet ér.

Hollósy D.

CMOS válasza:
Bárki portréja lehet ötös. Akár fiatal, akár öreg. Kell hozzá egy jól elkapott pillanat, egy ügyes fotós, és persze egy nagy adag szerencse...

2004. december 2. | 16:41 | CCMC

én most elhagyom a "csatateret" :)

CMOS válasza:
Várlak :-)

2004. december 2. | 16:39 | CCMC

kacsorp nem az én képem, nem én készítettem

CMOS válasza:
Ez az ÉN képem, ÉN készítettem...
De CCMC nélkül nem lett volna ilyen jó.

2004. december 2. | 16:39 | Tüske-

:)))
Érdekes látni, milyen parázs vita alakult itt ki. Szerintem ez jó! A kép továbbra se tetszik nekem, de meg kell hagyni van benne valami! Ennyi ember ilyen rövid idő alatt mikor nézett meg képet utoljára?! Bár az én egyik képem kavarna ekkora vihart! :)
ET-

CMOS válasza:
Irigykedsz ?
Megértelek :-)))

2004. december 2. | 16:39 | szaboM

nincs is meghatobb mikor megérkezik a szuletett gyilkoska! a tett helyszinére!

:)

CMOS válasza:
hehehe :-)

2004. december 2. | 16:38 | kacsorp

Bocsánat, mégegyszer írok!

Kedves CCMC! Igenis van CCMC Fan Club, most alapítottuk, belehet lépni 1 kredit a tagdíj havonta!

hehe, idézőjelbe tettem és azokra utaltam, akik nyomják az ötöst, ha meglátnak egy fotón.

Nem vagyok felháborodva, sőt nyugodt vagyok és élvezem a vitát. Úgy gondolom, hogy nem én használtam nem megfelelő stílust, hanem azok az emberek, akikre korábban is utaltam. Az sem véletlen, hogy emiatt ennyi reakció jött a képed alá...

Többet nem írok, de várok a további képeidet.

Üdv:kp

CMOS válasza:
Mindenki azt írta amit gondolt. Te is.

2004. december 2. | 16:34 | CCMC

Hollósy eremár nekem is meg kelett érkeznem, és ha akarsz kapcsolodni, csak tessék :)

asszem már mindegy

CMOS válasza:
Igen, lehet kapcsolódni !

2004. december 2. | 16:32 | szaboM

szia széplány, megérkeztél?

CMOS válasza:
öööö, remélem ez nem nekem szólt....

2004. december 2. | 16:31 | Hollósy

Háát!<---- én mindig így kezdem.....ezt meg kell szoknod :)

Amúgy fotózz-társak!!


Nem itt kéne vitatkozni, mert kénytelen leszek beszálni a vitába :)))))

Hollósy D.

CMOS válasza:
Szállj be !
:-)
Lehet...

2004. december 2. | 16:23 | re_

"ahhoz meg kellene először nézni, utána kritizálni, nem pedig fordítva" (((((: ezt így miből következtetted ki, roboter?

CMOS válasza:
-

adott pontszám: 3
2004. december 2. | 16:21 | Hollósy

Háát!

Érdekes kép.
Portrénak nagyon gyenge.
igazából szembe van világítva, "unalmas" az arcmimika, és semmi érdekeset nemlátok benne.
Az érdekesen azt értem, hogy egy olyan momentum ami igazából megfogna engem ezen a képen.
Nekem a vágás tetszik.
Ezért adok 3-ast.

Sajnos sokan félreértik a portré fogalmát.

A portré nem csak az hogy homogén háttérrel mellmagaságtól feljebb van fotózva az egyén....
nem...
A portré lehet egész alakos is.
És rettentősok formája van.

Az igazat megvallva, én portrét nemigazán raknék föl.
Kevés "kolléga" van itt aki érti a portréfotózás elvét, gyakorlatát, stb.
Mert is sajnos az van hogy ha egy "okos" teszemazt 4-est ad egy portréra, akkor már utána.....
nemsokan nézik meg.
ugyanolyan jellegő kritikát írnak.
stb.stb.

Sokszor azon gondolkodok, mikor vannak fent azok a nevek, akiknek adok is a véleményére.Akkor kéne feltöltenem a képet.

Szóval portrénak nem lenne rossz, de a PS munkát igenis hogy elhagyhattad volna.
A felirat meg totálisan nem kell.
Inkább írd le címbe.
Egy portré maga beszél.ha felirat van a képen, az már rosszat jelent.

szóval én adok most egy 3-ast, mert tudom hogy Te jobbat is tudsz csinálni.

Hollósy D.

CMOS válasza:
Amivel nem értek egyet:
1, Háát!
2, átrakom más kategóriába ha ez nem jó, nekem csak egy mozdulat...

Amivel egyetértek:
-birkaeffektus
-PS munka elhagyása. Enélkül egy sima (nem túl jó kép lenne... ezt én is tudom).

2004. december 2. | 16:18 | mullerp

Ja bocs a fotostol, hogy ezt a kepe alatt kell megvitatnunk! Bar nem kevesen lesik meg a kepet, tehat csak profital belole! Szoval Bocs!

CMOS válasza:
Nyugodtan, egy-egy igaz vélemény (vagy jó értelemben vett vita) csak jót tesz mind a fotósnak mind a képének.

2004. december 2. | 16:18 | kacsorp

Na erről beszéltem...
Menjünk fotózni szépségversenyre, ott vannak jó témák, aztán lehet "egyben nézni" a képeket...

CMOS válasza:
OK

2004. december 2. | 16:16 | mullerp

Kedves Fotostarsak:

Elnezeseteket kell kerjem... Azt hiszem en ertettem felre valamit... Ezek szerint ez az oldal, nem a fotsokrol szol, hanem a szandekrol. En azt hittem a fotokat ertekeljuk, de tevedtem.

MIndjart fel is toltok nehany ozrol keszult fotot, igaz korulbelul a kep 3%-at teszik ki, de szandekomban allt lefortozni oket... sot reggel hatkor indulok majd minden hetvegen, hogy vadakat fotozzak... tudom, technika es gyujtotavolsag hianyaban nem jarhatok sikerrel, megis elindulok... ettol fuggetlenul nem hiszem hogy barmelyikotok is otost adna harom kis bemozdult picxelpamacsra... bar szerintem becsulendo a lelkesedesem es a koran kelesem, az egy oranyi gyaloglasom a hidegben... Nemdebar???

CMOS válasza:
Nemteljesen értelek de elfogadom.

2004. december 2. | 16:15 | kacsorp

OFF (azoknak, akik "megértik a fotót" és adják az ötösöket)

itt nem csak arról van szó, hogy megértek egy képet vagy nem...Nagyon is világosan látható a szándék, ami dícséretes, mert egyediségre törekedett a fotós. Ugyanakkor nem sikerült a kivitelezés, a kép javítandó, de az alapötlet remek.
(+rendkívül tetszik a fotós hozzáállása, ami példaértékű!)

Mégegyszer hangsúlyozom, hogy a fotózás szubjektív dolog, tehát természetes, hogy nem mindenkinek tetszenek ugyanazon témák. Azért vagyunk itt, hogy ezt megvitassuk és lehetőség szeirint egymást segítsük, ez persze nem mindig sikerül. De kifejezetten felháborítanak a "jajdeimádom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! " szintű értékelések. Ezért tart itt az oldal (megjegyzem: van amikor ilyen után hármast adnak)...

Valóban szép lány CCMC, de ez kevés önmagában egy fotóhoz. Ha abban van hiba, nem tudom egyben nézni a képet. És ebben van is hiba, mint azt az átlag mutatja is.
Mellesleg egyesek számára elgondolkodtatónak kellene hogy legyen az, hogy kik adtak hármast (nem az egy-két képet feltöltött "CCMC-Fan Club" tagjai - bocsánat érte, de ez így van!)

Bocs, hogy írtam a képed alá ismét.

Üdv:kp

CMOS válasza:
Nemszámít hogy írtál, inkább nekem kéne megköszönöm. Meg is teszem.
KÖSZÖNÖM.

adott pontszám: 5
2004. december 2. | 16:02 | DIE_ROBOTER

Szerintem nem értik meg az értékelők a fotót. Mondjuk nem csodálkozom rajta, ahhoz meg kellene először nézni, utána kritizálni, nem pedig fordítva.
Nekem átjött a szándék, és nagyon tetszik.
Gratulálok.

CMOS válasza:
Köszönöm hogy te megértetted a szándékomat ami talán fontosabb annál mintsem azkép élessége vagy aprób technikai részletei jelentenének. Sosem szabad elveszni az apró részleteken. Persze ha nincs rajta fogódzó akkor lehet rajta keresni, de szerintem a mondanivaló mindenekfelett van.

adott pontszám: 5
2004. december 2. | 15:54 | smok

Nekem kifejezetten tetszik. Szép ütős kép.

CMOS válasza:
Köszönöm :-)

adott pontszám: 5
2004. december 2. | 15:41 | Trychydts

Szerintem ez egy remek fotó, a kategóriaválasztás nem a legszerencsésebb, de szerencsére nem ezt kell értékelni.

Nagyon kemény és hideg fotó, és erre minden ráerősít: a háttér, a megvilágítás, a nagyon naturális kivitelezés, a színkombináció. Nekem még a betűtípus is tetszik: a Courier irőgépszerű stílusa ugyancsak erősíti ezt a nagyon markáns összhatást.

CMOS válasza:
Köszönöm :-)
Szerinted melyik kat illik jobban hozzá ?
Mert áttenni egy pillanat....

adott pontszám: 3
2004. december 2. | 15:30 | ophidian

OFF
Utálom, mikor a gondosan megfogalmazott hozzászólásomat lemészaárolja a technika ördöge. Nekem nagy százalékban elszáll az értékelés az elküldésnél. Nálam lenne a hiba?
Mindenesetre most már csak összedobom az értékelésemet, közel sem lesz annyira pontos, mint az előző volt.
ON

Ez egy figyelemre méltó fotó.

A modell agresszív, követelődző tekintete, önkéntelenül felkelti a néző figyelmét, hogy mit is akarhat ez a nő tőle. Mert akart valamit, szinte ráveti magát az emberre a keret mögül előbukkanva. És ehhez a cím is tökéletes alátámasztást ad. Titokzatos, érdekes, nagyon jó hatású fotó lehetne.

Ugyanakkor a felirattal már egyáltalán nem azt a hatást kelti. Nem titokzatos és félelmetes, hanem inkább önreklámozó szájhős, nem bevállalós, hanem csak harsány. Önbizalomhiányos "gyilkos", aki nem bízik a tekintete erelyében, ezért írásban közli a szándékait. Közben kicsit megrettenve húzódik vissza a kereten kívülre, és fátyolos fények mögé, azaz oda, ahova már nem tudjuk követni.
Tipikus főgonosz az akciófilmből, aki addig magyarázza, hogy mért is öli meg a csapdába ejtett főhőst, míg az meg nem találja a menekülés útját.

Tehát ez egy kiemelkedő fotó, amit a szerintem túlzott utómunka és a felirat alaposan lerontott.

(Ui.: megint elszállt az értékelésem az elküldésnél, de most nem felejtettem el elmenteni előtte. )

CMOS válasza:
/OFF
nemcsaknálad. döglődik a fotózz.hu
ügyesvagy...
/ON

Elfogadom az értékeésedet. Egyrészt mert a sok betűt összerendezted szavakká, azokat meg mondatokká, és így kirajzolódik mondandód mások számára is. Másrészt pedig az indoklásoddal is egyetértek, legalábbis részben.

2004. december 2. | 15:24 | szaboM

nincs kép meg modell meg körbeboncolgatás ----- egy egységes egész van ha van és itt nekem megvan.

lezártnak tekintem a beszélgetést részemről.

msz

CMOS válasza:
/me is lezárja

2004. december 2. | 15:17 | mullerp

Kedves fotos!
Koszonom, hogy az ertekelesemet a realitasok talajan fogadtad... en is a szerint ertekeltem... Igen... ilyen meretu beavatkozasnal szereny velemenyem szerint ennek a digitalis illusztracio kategoriaban a helye... (halkan jegyzem meg ott sem tokeletes), de ha te portrenak keszitetted, akkor kenytelen vagyok annak megfeleloen ertekelni.
Egy dolog azonban nem hagy nyugodni... milyen fenyforrassal erted el, hogy a hatulrol jovo feny az alak korvonalanak megfeleoen vilagit?... ebbol gondolom es meg mindig fenntartom, hogy korbe van vagva az alak es utolag vilagitva. Persze az eredeti kep (EXIF-el, eredeti meretben) meggyozne!
Meg egyszer koszonom, hogy nem sertesnek vetted az ertekelesemet! Udv: Muller Peter

CMOS válasza:
Persze hogy úgy fogadtam ahogy kell.
A fénykör nem természetes, High Pass filter. PS8.
Egyébként eredeti.

2004. december 2. | 15:14 | kacsorp

Kedves szaboM!

butának azért ne nevezz embereket, mert a KÉPET értékelték, nem a modellt! A te meglátásod szerint elég valami szépet lekattintani és akkor az már 5-ös KÉP? Na ne...

Mellesleg ez milyen értékelés : "jajdeimádom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" ???

Ilyenkor hol van az admin?

CMOS válasza:
/me nemszólközbe...

2004. december 2. | 15:09 | szaboM

hogy lehetne elszakadni attol hogy ki vagy mi van a képen?Buták vagytok!

A képen az van aki van és ráadásul szép is ....... a szinvilág pedig annakellenére hogy természetesnek nem nevezhető igenis elegáns az pedig hogy nagy feluletu bőr vana képen hatarozottan kulönlegessé vonzóvá teszi azt

szép ez igy ahogy van!

CMOS válasza:
IGAZ !
:-)

adott pontszám: 3
2004. december 2. | 15:03 | törrperős

Ennek a képnek kicsit sok volt az ISO 400, így -bár a portré rovatba tetted, nagyon is portré jellegű (cím nélkül annak jobb lenne). A megvilágítással eljátszva biztosan találtál volna egy nagyon-nagyon hideg arcot. Én felülről érkező fénnyel, és felülről véve próbáltam volna, és csak az arcot, a test elvonja a figyelmet a mondanivalóról:)))

CMOS válasza:
Aztmondod ? :-)
Attól függ mit nézel....
Szerintem a gyönyörű test hozzátartozik a hideg fényekhez és a sötét hangulathoz. Elgondolom te hogy csináltad volna, köszönöm a véleményedet.

adott pontszám: 1
2004. december 2. | 14:59 | mullerp

Nos en bevallalom a rossz fiu szerepet... szuletett gonosz vagyok! Elore is bocs!

Ugyebar ez portre... nos akkor keretik ezt igy ertekelni. A portrekat meg az igazan jokat is szet szoktak szedni! Ez nem mas mint digitalis illusztracio annak is nagyon gyenge.

Szurke homogen utolag kreallt hatter, kivagott alak, a szeleken blurrel elmosva, majd egy kis aura kore - gondolom outer glow - hogy meg jobban eltuntesse a kivagas nyomait. Ez portre??? Na ne...

Kezditek elvesziteni a realitaserzeketeket... nem a csajt, nem CCMC-t kell ertekelni, hanem a FOTOt!!! Probaljunk mar meg visszaterni az oldal eredeti celjahoz es a tenyeket szem elott tartva ertekelni!

A fotosnak pedig egy jo tanacs! Ne a PS-tol legyenek szebbek es jobbak a fotoid... Exponalj kozel tokeletes fotokat! Hidd el nagyobb sikered lesz vele! <--("Most van fent második napja a PS és örülök neki mint majom a ....-nak. Idővel egyre szebb és jobb képeim lesznek ebben biztos vagyok ! ")

Ezt a kepet en nem tartom tucatnak, nem tartom, kreativnak, nem tartom egyedinek, de meg csak nem is peldaerteku... Kerulendo... foleg portrenak!
Udv! Sajnalom...

CMOS válasza:
1, nincs kivágva, háttér eredeti
2, fotóban igazad van, kicsit homályos. Ezt akartam egy kis PS munkával eltüntetni. Nem sikerült teljesen. Ez az én hibám, bevallom.
3, lehet nem a portréba kellett volna beraknom ?
Szerinted az egyébben vagy a digillben jobban fogadnák ?
Az értékelésedet elfogadtam mert korrekt és nem az indoklás miatt hanem mert szerintem ez tényleg a te véleményed.
Köszönöm.

2004. december 2. | 14:52 | szaboM

adott rá pár ember 3 ast aki csak örulne ha ilyen képe lenne.

CMOS válasza:
Meg irigyek is.
Meg mittomén...

Nem foglalkozom vele.
Nem a pont hanem a vélemény számít.

adott pontszám: 3
2004. december 2. | 14:51 | kacsorp

Szvsz ez így kevés...
Ez a véleményem most is, pedig már kerülgetem a képet egy fél napja.
A tipo stílusa nem jön be, ez alapvetően nem baj, de nem segít és nem ad át semmit. A modell sem kifejező, ezt amit a tipo sugall, egyáltalán nem lehet érezni.
valahogy a színek és a hangulat sem tetszik, ez a szürkés háttér nekem nem ezt közvetíti.

Bocsáss meg, ha véleményezésemet erősen a szubjektivitás vezérelte, de szvsz ez egy ilyen műfaj.

Üdv:kp

CMOS válasza:
Megbocsájtok mivel azért tettem fel hogy ehhez hasonló véleményeket kapjak ami alapján eldönthetem hogy mit kellene változtatnom, vagy miben kellene fejlődnöm.
Köszönöm hogy értékelted.

2004. december 2. | 14:32 | szaboM

aki a képen van.

(de ne hallgass azokra akik szidják a képet mert nagyszeruek a fényei szépek a vonalai ....nagyon)

CMOS válasza:
Csinos az biztos, nekem is tetszik.... ;-)
De az én tudásomat is csiszolni kell még. Most van fent második napja a PS és örülök neki mint majom a ....-nak. Idővel egyre szebb és jobb képeim lesznek ebben biztos vagyok !

adott pontszám: 5
2004. december 2. | 14:23 | szaboM

jajdeimádom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

CMOS válasza:
Micsodát ?
Vagy kicsodát ?
?
Deazért köszi :-)

adott pontszám: 4
2004. december 2. | 13:50 | dr_komjatius

Ha hangulati, érzelmi stb. állapotokat akarsz átvinni, ahhoz a modellnek is, neked is kell még gyakorolni.
Technikailag amúgy jó a kép, a témát kell még edzeni.

CMOS válasza:
Köszönöm, és azt is hogy értékelted.

adott pontszám: 3
2004. december 2. | 13:26 | Tüske-

Értem a mondanivalóját a képnek, a gond az hogy nem érzem! :(
Szerintem ez most egy minden szempontból előnytelen kép az illetőről. Sajnálom, de nekem ez most nem tetszik.

Egy Tüske-

CMOS válasza:
OK, noprob

adott pontszám: 3
2004. december 2. | 12:36 | xeroxphaser

Igen ütés, nagyjelentőségű kép lenne, ha azt amit feliratban közöl a fotós a képen, narrátor szöveg nélkül is látni lehetne. Mivel nem irodalmi műként, egysorosként kell értékelni a fotókat, ez azért még javítandó. A jó, jobb képért a modell már nem sokat tud tenni, viszont a világitásnál ajánlom figyelmedbe Hitchcock filjeinek fényhatásait, Pl. Pszicho, Madarak

CMOS válasza:
Köszönöm a segítséget.

adott pontszám: 3
2004. december 2. | 12:32 | Cochise

Ez a leánka nem férfigyilkos. :)
Attól tartok, tényleg nem sikerült megvalósítani az elképzelést. A tekinteten kellene még dolgozni, bár itt inkább a kép összhatásából hiányolom azt az elemet, amiből lejönne az elképzelés. Kicsit talán lehetett volna sötétíteni a képet, a curves-szel játszani, esetleg még egy FF is jól jött volna.

CMOS válasza:
értem.

adott pontszám: 3
2004. december 2. | 12:28 | re_

miért szerepelteted magad ilyen képeken? ahhoz sokkal érdekesebb arcod van. vagy a sajnálat miatt? azt elérte..mind1.

a képről annyit, hogy életlenség zavaró, a színei és tartalma ugyan adnak egyfajta hideg hátborzongató hangulatot (ami tetszik) de a minőség, az utómunka, és a tipó se nem egyedi, se nem példaértékű (ez nem tetszik).

CMOS válasza:
hm...

adott pontszám: 3
2004. december 2. | 12:21 | DANIELLO

A magasan áteresztő szűrő egy jó dolog, de csak akkor, ha jól van használva, vagy, ha egy eleve olyanra készített képet akarsz felerősíteni vele. Szerintem itt nem sikerült, csak az effektől nem lesz olyan hangulata, a lányzó valóban lehet olyan:), de a kép mégsem ezt sugallja, de még Juliette Lewis-ra sem tudok róla asszociálni.

CMOS válasza:
Aham.
Akkor nem ment át teljesen a szándék. Mindegy, időm van rengeteg, próbálkozni meg nem kerül semmibe...
Köszönöm hogy értékelted.

adott pontszám: 3
2004. december 2. | 12:17 | DrameR

Nekem kicsit zavaros a kép...
Szerintem nem igazán jó a kategória...így számomra nagyon gyenge kép...
Furcsák a színek, nekem nem tetszik, de ez saját vélemény... élességel is valami gubanc van és a felirat sem kéne (portéhoz!)... de valami hangulat még is átjön...talán valami élénkebb színekkel probáld.

CMOS válasza:
Apád füle.
Irigy vagy csak nem mered bevallani !
:-)))

adott pontszám: 5
2004. december 2. | 12:06 | klarky

Bár a szöveget én sem igazán értem, de a színek tényleg nagyszerűek. Olyan hidegek, távolságtartóak és fémesek. Gratula!

CMOS válasza:
Mert olyan hideg a lány..
Nem biztos hogy minden nőnemű meleg és barátságos.
Köszönöm hogy értékelted.

adott pontszám: 3
2004. december 2. | 11:49 | shineshot

Tetszik a szurkesege a kemenysege a kepnek de nem ertem miert gyilkos?Ha gyilkost akarsz csinaldd verfagyasztobbra.Tetszenek a szinek.

CMOS válasza:
Férfigyilkos.
Lehet te leszel a következő áldozat. Az ártatlan külső kemény belsőt takar...