BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
ELFELEJTETT JELSZÓ
KATEGÓRIÁK
3,29
KATEGÓRIA: állatfotók
ELŐZŐ KÉP
| | egyéb
KÖVETKEZŐ KÉP
  • Feltöltve:
    2011. június 9. 16:55
  • Készítés helye (ország): Magyarország
  • Készítés ideje : 2011-05-21
táltosmese

 

A képek értékeléséhez és az értékelések
teljes szövegének elolvasásához be kell lépnie!

BELÉPÉS

Ha még nincs felhasználóneve, akkor regisztráljon egyet.

2013. november 9. | 12:05 | Ashi

Nahát, ez itt meg egy valódi poporazzi fotó! :-) Élvezet volt végigolvasni a véleményeket; a szerkesztéshez én sem tudnék többet hozzátenni, mint amiket leírtak már.
Engem nem zavar ez a nézőpont, sőt, ebből a perspektívából eleddig elég ritkán láttam "táltos"-t. Azt gondolom, zsákmánylétükből fakadóan nem igazán szeretik, ha mögöttük állnak, de igaziból én sem szeretek a hátuk mögé (főleg láblendítési távolságba) kerülni. Jobb a békesség!
Emlékeim szerint - főleg ilyen legyes-bogaras időben - elég sűrűn csapdosnak a farkukkal, itt pedig pont egy nyugvó pillanatot sikerült eltalálni, miközben a fotóalany valamit nagyon "sasol".
Egy szó, mint száz, jó, hogy rátaláltam erre a képre.
Üdv.

NZsuzsi válasza:
poporazzi:)
Ha a kapcsolatod kiegyensúlyozott a lovacskával semmi akadálya h môgé állj akár egész közel. Eszébe sem jutna h felrúgjon:)
Sôt kifejezetten szereti ha vakargatják mit a kutyák is.

adott pontszám: 4
2011. július 9. | 16:03 | rókakoma

Lehet, hogy én vagyok a konzervatív felfogású, de számomra egy kicsit zavaró a kép fő motívumaként megjelenő erős szemcsalogató hatással rendelkező terebélyes -hogy is mondjam...- ló hátsó fertály. A téma hátulról való megközelítése nem is lenne rossz, ha nem közvetlenül a ló hossztengelyében készült volna a fotó. Néhány lépés elkélt volna balra, igaz akkor a háttér lett volna szegényesebb. Számomra ez kissé furcsa látásmód.

NZsuzsi válasza:
persze mert ez az én szememem keresztül mutat képet:) És én így is látok:D köszi

2011. július 7. | 13:38 | jacare

Én személy szerint nem látom hátulról szépnek, de nyilván van, aki annak látja. A kommenteket olvasva eléggé megosztó kép lett, a ló segge kapott hideget, meleget...:)

NZsuzsi válasza:
:DD Így van de sokan megnézték mégis

adott pontszám: 3
2011. július 7. | 01:23 | jacare

Szia. Azon gondolkodám, hogy vajh' miért pont ezt a nézőpontot választottad? A ló egy gyönyörű állat, de nem innen nézve... Te szépnek láttad? Mi fogott meg így ebben? Kíváncsi vagyok, de tényleg. Mert nekem nagyon nem tetszik. Se a nézőpont, se a belógó homályos gazok, se a ló feje körül szálldosó valamik. Az egész olyan közönséges benyomást kelt. Bocs, de ez nagyon nem jön be. Szép fényeket!

NZsuzsi válasza:
érdekes tanulmány ez számomra:) Szóval egy ló hátulról nem szép?:D a feje körül szálldosó valamik bogarak amit az ellenfény miatt láthatsz.

2011. június 27. | 14:58 | m-a-r-k

Szia!
Én nem értem hogy mit akartál ezzel a képel elérni miért a hátsója van felénk,a bal oldalon lévő fa darabot kiszedném.

NZsuzsi válasza:
:)

2011. június 13. | 14:50 | pitkin82

Szerencséd is , hogy nem nekem:)

NZsuzsi válasza:
ok

2011. június 12. | 22:07 | pitkin82

Elnézésedet kérem a megjegyzéshez,de felkaptam a vizet, amikor párhuzamot vontál a női popsi, és a ló fara között.
Lényeg a lényeg:
Érdekes kép:)

NZsuzsi válasza:
Nincs harag, igazából nem is neked irtam azt amin felturbóztad magad :D

adott pontszám: 4
2011. június 12. | 05:25 | harminchat

Szia! Ami a színeket és a fényeket illeti valóban mesés a kép. Szép idő, mikor útra kelni élvezet.
Táltosmese a cím, de vajon jó lenne ez a kép a mese kezdetének? Ha picit jobban hátranézne a ló, akkor feltétlen! Úgy tűnik a szeme sarkából most is figyel, de egy útra-, kalandra hívó mozdulat azért kicsit más...
Picit zavaró a háttér kuszasága, a keresztbefutó fa, ami talán más lenne, ha látnánk, hogy hozzá van kikötve a táltos.
Az elmosódott előtér viszont nagyon jó megoldás.
További jó fotózást!

NZsuzsi válasza:
Nincs kikötve csak elötte áll, tényleg retusálni kellett volna:) Köszi

2011. június 11. | 17:28 | pitkin82

Bocsánat ,,fara",igazad van.
Lehet,hogy a tiedet vagy másét hozzáhasonlítod, de én pl. a páromét nem,meg se fordul a fejemben.
Szerintem van különbség a kettő között, de akinek tetszik ugyanúgy az nézzen effajta filmet meg képeket, ahol ugyanúgy kezelik mindkettőt.
Addig sértő ez amíg nem személyessé válik:)

NZsuzsi válasza:
talán ezt máshol mással beszéld meg.
Én nem kérdeztem mit mivel hasonlitgatsz

2011. június 11. | 14:24 | pitkin82

Még annyit az első hozzászóláshoz:
Komolyan egy ló seggét egy nő popsijához hasonlítod?:)Persze, hogy az szebb, de az is necces már ha csak azt fotózza az ember, de az már akt kategória.

NZsuzsi válasza:
A lónak fara van nem segge.
Komolyan.
Miért ne hasonlíthatnám össze bármivel is????
És hidd el nem necces az sem csak érzékkel kell csinálni

2011. június 11. | 14:16 | pitkin82

Szia!
Szegény ló...mit szólt, hogy lefotóztad a hátsóját?:)
Szerintem,szebb oldalról egy ló.
Én biztos nem hátulról kaptam volna le.

NZsuzsi válasza:
mert csak egyféleképp lehet....
:)))

adott pontszám: 4,5
2011. június 11. | 07:41 | sipuka

Szia!

Nagyon sokáig vergődtem magammal, hogy írjak avagy sem, végül az előbbinél maradtam. Hisz ez a fotó több sebből vérzik. Zavaró képelemek a háttérben ill, a főtéma bemutatása se túl előnyös. Ezek a gondolatok kavarogtak bennem, amikor felfedeztem egy apróságot. Nem a kép és annak tartalmával kapcsolatosan, hanem a hátsó szándékával. Mi van akkor, ha ez egy üzenet nekünk többi felhasznáLÓnak. :)
Nesztek itt a véres húscafat, szedjétek szét ti hiénák. Ha ezen a mezsgyén haladok tovább, akkor egy ironikus korrajz e közösségnek. Na így már sokkal jobban tetszik.
Még van egy harmadik vonalvezetésem: ez egy lázadó ifjú, aki nagy lendülettel nekimegy az életnek és felforgatja az eddigi szabályokat, értéketeket, ami nem baj, de idővel majd Ő is belátja téves meglátásait.
Én a korrajz mellé teszem voksomat, aztán a többi kommentnél látni fogom elképzelésem valódiságát.
Mindenesetre egy bátor képválasztás :)

Üdv.: Sipu

2011. június 10. | 23:51 | globeeye

Tudod női popsi pasiknak, kanca popsi meg méneknek. Én pasi vagyok:-)). De z nem sztereotípia kérdése. Különben tudod mit, a múltkor teheneket fotóztam, és úgy alakult, hogy voltak popsis képek is, h abelegondolok olyasmi mint a tied, közben hátratekintett rám, és brrrrr villámgyorsan töröltem a képet:-))).
De persze ez csak az én véleményem.

NZsuzsi válasza:
pedig abikák biztos örültek volna :)))

adott pontszám: 3
2011. június 10. | 21:24 | O.ANDRÁS

Mese mese meskete táltos feneke fekete.Elég előnytelen irányból sikerült táltost lekapni.Áttraknám abszurdba.Üdv:András

NZsuzsi válasza:
nem

adott pontszám: 5
2011. június 10. | 09:10 | najó

Szia!
érdekes lókép,
elsőre kicsiben, furcsának tartottam, a hátsó felének ennyire erős bemutatását, de nagyban kicsit tovább nézve, ebben a környezetben-zöld keretben elég érdekesnek tűnik.
a színek is jók, talán az fogott meg, hogy nem az a megszokott!
üdv!

NZsuzsi válasza:
igen tudom h nem szoktak ilyen nézőpontot preferálni de a látvány engem is megfogott abban a pillanatban és reméltem átsüt majd a képen is. Lehet hogy érzékenyebb vagyok ezekre a hangulatokra másoknál

adott pontszám: 3
2011. június 9. | 23:50 | zoliologia

"Mese a ló seggéről"

Elnézést,elnézést,nem bírtam kihagyni,ne vedd sértésnek!

Nem túl előnyös a perspektíva.Egy ló hátsója nem túl érdekfeszítő.Az arca már inkább az lenne,vagy egy érdekes mozzanat.A keresztbe álló rúd is kissé zavaró ebben a formában.A ló szép,lehetne vele valami mást kezdeni fotóügyileg.

NZsuzsi válasza:
GYönyörű a ló segge! Az enyém is:) Viccesek a kommentek na

adott pontszám: 3
2011. június 9. | 22:10 | globeeye

Nem semmi így seggbe (bocs de ezt látom) fotózni egy lovat:-)). Nem hinném, hogy ez a legjobb nézőpont:-)). De ha pukkasztásnak szántad, arra remek:-)

NZsuzsi válasza:
egy női popsihoz mit irnál? polgárpukkasztás?:)
hagyjuk már a sztereotipiákat:D

adott pontszám: 4,5
2011. június 9. | 21:46 | Dante Darker

Fura egy nézőpont, talán nem a legelőnyösebb oldaláról mutatva e szép állatot. A színek - fények szépek, de én speciel kiretusálnám a ló feje elött a karám keresztrúdját mert kicsit zavaró. Így a jobb szélső felső harmadnál a kis belógó izét is. A háttér is jó. Szép fényeket!

NZsuzsi válasza:
IGEn ezt többen írták, ritkán retusálok. Valahogy a filmes múlt miatt nem negyon jut eszembe de tényleg használni kell a digitalizálásból adódó jó dolgokat is:)
Retusálni fogok.

2011. június 9. | 19:21 | Alexander Nevermind

<12
Szia,
Nekem a nézőponttal semmi bajom, nyílván intéuzek hozzád pár kérdést, miért ez a a nézőpont, de szerintem most nem gond ez így. Érdekes képet készítettél, jó a ló nézése is.
A háttérből lenne pár dolog amit ki kellene retusálni, pl. bal oldalt azt a kis belógó tető darabot.
A képed ha pontoznám négy fölé lőném kevéssel.

üdv. Krisz

NZsuzsi válasza:
Mindenképp megnézem retussal is. Köszi:)

2011. június 9. | 19:07 | Álomfejtő

Hát nekem meg valahol mégis tetszik...
- van ebben a nézőpontban valami különös báj - és történet : mintha egy belső mozzanatát lested volna meg,
a kép pedig tényleg egyedi, éppen a merengős pillanata és a nézőpont által... és ez valóban nem egy szokványos bemutatás. Élesség szempontjából is rendben lenne, a háttér talán lehetne mosottabb, a korlát pedig csak azért kérdéses, mert a paci orra szinte belelóg . Tökéletes fotót lóról bárki lőhet, aki időt-eszközt nem sajnál erre. Nekem pont ez a rendellenesség izgalmas és tesz érdeklődővé - és késztet arra, hogy tüzetesebben megvizsgáljam a képet. Tényleg MESE, ilyen is van,
nagyon sajnálom, hogy nem pontoztam, most jól jött volna ennek a képnek egy jobb pontszám - de ma valahogy "amúgy sem jönnek ki belőlem értelmes dolgok" és talán a fentiek miatt nem ltt volna megfelelő a pont indoklása sem ..... de tényleg bánom a kíváncsiságomat.
Szerintem nem olyan rossz kép ez, mint az átlaga, ennél sokkal gyengébbek kerültek már itt magasztalásra .... persze, ez lehet, hogy csak az én véleményem.
Az értékelő 1 kreditet utalt át a fotó készítőjének.

NZsuzsi válasza:
:) na mégiscsak megérte feltenni. Akinek kicsit érzékenyebb az antennája egyből mégérti miről is van itt szó:) Örülök hogy így látod. :D

2011. június 9. | 18:54 | hegyiember

Szia!

van egy jellegzetes hangulata, amire a címadás is rásegít, nem is kicsit.
A háttér viszont a gerenda meg a belógó tető, vagy mi, meg a további faszerkezet nélkül, és nagyobb térrel lenne az igazi a meséhez, meg nagyobb tér se ártana... esetleg a kidolgozással is rá lehetne játszani.
Amúgy meg mér' ne lehetne lovat a segge felől fotózni? :)

NZsuzsi válasza:
:DD szerintem lehet! elképzelhető hogy a nagyobb tér jót tett volna de mindenesetre jó tanulmány ez itt nekem. A lópopó kiveri a biztosítékot:D

adott pontszám: 1,5
2011. június 9. | 18:44 | apóka

Mivel pontozható,pontozom is.,de nem szívesen.....Nagyon előnytelen fényképezése a lónak,mintha nem is lenne lába,belevész a környezet kuszaságába...... Maga a nézőpont megválasztása is hibás.Előtte az a csúnya korlát.szerintem megsértődne a ló ha látná a képet....Bocs de nem tetszik .jó fotózást. Üdv.

NZsuzsi válasza:
:)) Oké

adott pontszám: 3,8
2011. június 9. | 18:31 | bromis

Szia! Nem szeretnélek megbántani, de nem értem ezt a képet. Miért szép egy ló hátsója? És mitől mese? Bár az élesség nem a farán van, de a kép nagy részét még is az uralja. A vágással sem vagyok kibékülve. Hiszen szépen balra néz a ló, de ennél fogva talán egy pici helyet lehetett volna hagyni a bal oldalon. Ami tetszik az az, hogy az előtérben is vannak fűszálak, amik remek térbeliséget adnak a képnek. Ha mindez a ló másik feléről lenne fotózva, sokkal jobban tetszene. Bár tény, hogy olyan kép sokkal több van. :)
Üdv: Péter

NZsuzsi válasza:
Mert nekem mesél, ez nem jelenti azt hogy másnak is:)

adott pontszám: 4,5
2011. június 9. | 18:02 | csaksi

szia.jó kép csak ezek az elmosott virágok ne lennének itt az előtérben,meg talán szabhattad volna nagyobbra is,de jók a színek és éles is grat.
üdv.
Ákos

NZsuzsi válasza:
köszi:)

adott pontszám: 1
2011. június 9. | 18:02 | erőslacc

Mindenki szereti a lovakat, ezt talán így kategórikusan kilehet jelenteni, a fotósokra ez föleg igaz. Szép állatok, okosak, az ember segítői. Hát ez megalázó fotó szerintem egy gyönyörű állatról. Kivan kötve, vagy csak ott állt meg nem tudom... Unalmas tucat lett a fotó ebből a perspektívából, ráadásul technikailag is van probléma, kiégett a ló háta, fara, szűk a szerkesztés, előnytelen a perspektíva, zavaros környezet... Remélem nem sért a véleményem, de szerintem fotózd újra, más koncepcióval... További jó fotózást!

NZsuzsi válasza:
:)Mitöl is megalázó? Ha egy szép nő popója lenne a képen akkor is ezt írod?:D Nincs kikötve kicsit felületes nézted de nem baj:)
Szerintem egy csöppet sem elönytelen ez a perspektiva. Gyönyörű gömbölyű állat aki épp elmélázva bámészkodik. persze hidd el van róla másik kép oldalról vágta, ügetés közben stb. Ez a kép rendhagyóbb de nem mondanám rá ilyen bátran hogy tucat. Sértve nem érzem magam sosem elfogadom ha van akinek semmit nem mesél ez a kép, van ilyen. Talán láttad már néhány fotómat amin ló volt...:D