Microsoft הסירה את היכולת לחבר חשבונות חיצוניים חדשים כגון חשבון Gmail ולסנכרן חשבונות מחוברים קיימים מתוך Outlook.com. כדי להמשיך לגשת אל חשבונות אלה, עיין בסעיף כיצד להציג את החשבונות האחרים שלך תוך שימוש ב- Outlook לקבלת רשימת אפשרויות, או נסה את המדריך האינטראקטיבי שלנו כדי לעזור לך:

התחלה

כיצד להציג את החשבונות האחרים שלך בזמן שאתה עדיין משתמש ב- Outlook

למרות שלא ניתן עוד להוסיף או לסנכרן חשבונות של ספקים חיצוניים כחשבון מחובר ל- Outlook.com, כל עוד חשבון של ספק חיצוני זה נתמך, ייתכן שעדיין תוכל להוסיף את החשבון לגירסאות אחרות של Outlook, כגון Outlook Mobile, גירסאות שולחן העבודה של Outlook עבור Windows או Mac, או על-ידי העברת הודעות דואר אלקטרוני אלה לחשבון Outlook.com אחר.

  • Outlook Mobile הורד את Outlook עבור iOS או את Outlook עבור Android למכשיר הנייד שלך. האפליקציה למכשירים ניידים מאפשרת לך להוסיף חשבונות דואר אלקטרוני אחרים כדי שתוכל לסנכרן את הדואר האלקטרוני, לוח השנה ואנשי הקשר שלך, לעבור בקלות בין חשבונות ולהנות מתיבת דואר נכנס משולבת, מחיפוש ומחוויה משולבת בלוח השנה. לקבלת מידע נוסף על אופן ההגדרה של Outlook Mobile בטלפון שלך, ראה מרכז העזרה של Outlook עבור iOS ו- Android.

  • אפליקציות שולחן עבודה חדשות או קלאסיות של Outlook עבור Windows Outlook עבור Windows הקלאסי הוא יישום שולחן עבודה הכלול במנויים של Microsoft 365 Personal או Microsoft 365 Family או גירסאות ללא מנוי של Office, כגון Office Home & Business.Outlook עבור Windows חדש זמין ללא תשלום במכשירי Windows או כהורדה ללא תשלום. אם עדיין אין לך Outlook חדש, באפשרותך להוריד אותו מ- Microsoft Store על-ידי ביצוע השלבים הבאים, הורד והתקן Outlook חדש:

    1. פתח את Microsoft Store באפליקציה של Windows.

      הערה: כדי להוריד את Outlook החדש, עליך להפעיל את Windows 10 גירסה 17763.0 ואילך.

      קבל Outlook חדש

    2. בחר קבל. הורדת Outlook החדש תתחיל.

    3. בסיום ההורדה, בחר פתח.

    4. פעל לפי ההנחיות כדי להוסיף את החשבון שלך ולהתחיל להשתמש ב- Outlook החדש. 

    לקבלת עזרה בהוספת חשבון ל- Outlook החדש או ל- Outlook הקלאסי, ראה הוספת חשבון דואר אלקטרוני ל- Outlook עבור Windows.

  • יישום שולחן העבודה של Outlook עבור Mac Outlook עבור Mac זמין עם Microsoft 365 Personal או Family, גירסאות ללא מנוי של Office כגון Office Home & Business עבור Mac, או כרכישה עצמאית. לקבלת עזרה בהוספת החשבון שלך, ראה הוספת חשבון דואר אלקטרוני ל- Outlook עבור Mac.

  • העברת דואר אלקטרוני מהחשבון האחר שלך לחשבון קיים ב- Outlook.com אם עדיין ברצונך לגשת לדואר האלקטרוני שלך Outlook.com, באפשרותך להעביר דואר מחשבון של ספק חיצוני. לקבלת מידע נוסף אודות העברת דואר, ראה העברה אוטומטית של הודעות Gmail לחשבון אחר והעברת דואר אלקטרוני אוטומטית ב- Yahoo Mail.

עדיין זקוק לעזרה?

כדי לקבל תמיכה ב- Outlook.com, לחץ כאן או בחר עזרה בשורת התפריטים והזן את השאילתה. אם העזרה העצמית לא פתרה את הבעיה, גלול למטה אל עדיין זקוק לעזרה? ובחר כן.

כדי ליצור איתנו קשר ב- Outlook.com, תצטרך להיכנס. אם אינך מצליח להיכנס, לחץ כאן

לקבלת עזרה נוספת עבור חשבון Microsoft והמינויים שלך, בקר ב-עזרה בנושא חשבון וחיוב.

סמל האפליקציה 'קבל עזרה'

כדי לקבל עזרה ולפתור בעיות במוצרים ושירותים אחרים של Microsoft, הזן את הבעיה שלך כאן

פרסם שאלות, עקוב אחר דיונים ושתף את הידע שלךבקהילת Outlook.com.

זקוק לעזרה נוספת?

מעוניין באפשרויות נוספות?

גלה את יתרונות המנוי, עיין בקורסי הדרכה, למד כיצד לאבטח את המכשיר שלך ועוד.

קהילות עוזרות לך לשאול שאלות ולהשיב עליהן, לתת משוב ולשמוע ממומחים בעלי ידע עשיר.