opent in nieuw venster
UPDATE 09 juli, 2024

In augustus drie nieuwe games op Apple Arcade, waaronder Temple Run: Legends en Vampire Survivors+

Castle Crumble, een nieuwe ruimtelijke game voor Apple Vision Pro, verschijnt op 29 augustus
Een beeld uit Temple Run: Legends.
Temple Run: Legends van Imangi Studios.
Op Apple Arcade worden volgende maand drie geweldige nieuwe games uitgebracht: Temple Run: Legends, Vampire Survivors+ en de ruimtelijke game Castle Crumble voor Apple Vision Pro.
Vanaf 1 augustus kun je weer een bezoek brengen aan Aperion in het nieuwe Temple Run: Legends, de eerste runnergame met levels in deze hitserie, uitsluitend beschikbaar op Apple Arcade. BAFTA-prijswinnaar Vampire Survivors+ wordt ook aan de dienst toegevoegd, met gameplay voor wel vier spelers op één en hetzelfde device.
En als je Apple Vision Pro hebt, kun je vanaf 29 augustus fantasiekastelen neerhalen – zwiepend met je handen en knippend met je vingers, in welke fysieke ruimte dan ook – in de ruimtelijke versie van de veelgeprezen, op physics gebaseerde puzzelgame Castle Crumble. Deze game is de volgende aanvulling op de verzameling ruimtelijke games waarin digitale content en de echte wereld met elkaar verweven zijn, en die een intense ervaring bieden die alleen mogelijk is met Vision Pro.
Op Apple Arcade vind je meer dan 200 titels die je op diverse Apple devices kunt spelen, zonder reclame of in-app aankopen. Elke maand worden er nieuwe games en updates toegevoegd. En met een abonnement op Apple Arcade kun je deze prachtige games ook met je dierbaren delen: maximaal zes gezinsleden hebben onbeperkt toegang tot alle titels in de catalogus.
Een beeld uit Temple Run: Legends op iPhone 15 Pro.
Temple Run: Legends by Imangi Studios
Ren, zwem en spring en sluit je aan bij andere helden in Temple Run: Legends. Behalve in de klassieke modus ‘oneindig rennen’ kun je het oude Aperion ook verkennen met nieuwe gameplay, dynamische uitdagingen en rewards, en meer dan 500 levels in de verhaalmodus. Terwijl je van avontuur naar avontuur gaat kom je door uitdagende klimaten, ontmoet je fascinerende locals en maak je kennis met een unieke, compleet nieuwe verzameling personages.
Een beeld uit Vampire Survivors+ op iPhone 15 Pro.
Vampire Survivors+ van Poncle
Terwijl je voor je leven vecht in de giftige, van duivels vergeven wereld van Vampire Survivors+, gaat er een compleet nieuwe horrorwereld voor je open. Als de zon ondergaat verschijnen de nachtwezens, en heb je de steun van andere overlevers nodig om de ochtend te halen. Knoflook, een kruis en een toverstokje zijn nuttige hulpmiddelen om de vijand te verslaan, maar wanneer je op je touchscreen je krachten meet met deze dodelijke wezens komt het vooral op handigheid aan. De game verloopt in fasen en heeft een multiplayermodus waarin maximaal vier spelers samen op één device de ondoden kunnen bevechten door hun gamecontrollers op dat device aan te sluiten.
Castle Crumble van Orbital Knight
Je gaat in deze op physics gebaseerde puzzelgame in diverse koninkrijken en biomen op avontuur om vijandelijke kastelen neer te halen. Met behulp van unieke controls kun je met je handen nauwkeurig de zwakke punten van kastelen aanvallen, met krachtige explosieven, magische spreuken en mysterieuze boosts die je kunt verdienen. Laat de kastelen midden in je woonkamer ontploffen!
In juli kun je je ook alvast verheugen op leuke updates voor toppers voor iPhone, iPad, Mac, Apple TV en Apple Vision Pro, zoals Friendship Festival, het verjaardagsevent van Hello Kitty Island Adventure, een nieuw personage en een nieuwe gamemodus in Sonic Racing en spannende nieuwe content voor Tamagotchi Adventure KingdomWHAT THE CAR?, SpongeBob: Patty Pursuit, Snake.io en nog veel meer.
Sonic Racing van SEGA: Vanaf 18 juli kun je het nieuwe personage Rockstar Rouge inzetten nadat je in de race tegen de klok sneller dan de basistijd hebt gereden. In deze update komen er ook nieuwe powerlevels voor de karts, zodat je in de loop van de game de beschikking krijgt over steeds krachtigere karts.
Hello Kitty Island Adventure van Sunblink en Sanrio: Vanaf 25 juli wordt in het Friendship Festival de Internationale Vriendschapsdag gevierd, en ook de eerste verjaardag van Hello Kitty Island Adventure op Apple Arcade. Op het festival vind je allerlei nieuwe Sanrio-spullen, nieuwe groepsanimaties en veel plaatjes voor de herinneringen. Deze update bevat ook een geweldige muzikale samenwerking en een spannend slot van de verhaallijn van Friendship Island.
Prijzen en verkrijgbaarheid
  • Apple Arcade is verkrijgbaar voor € 6,99 per maand, met een gratis proefperiode van een maand. Klanten die een nieuwe iPhone, iPad, Mac of Apple TV kopen, krijgen gratis een abonnement van 3 maanden op Apple Arcade.1
  • Apple Arcade is onderdeel van de maandelijkse Apple One-abonnementen Individueel (€ 19,95) en Gezin (€ 25,95), met een gratis proefperiode van een maand.2
  • Arcade Originals kun je spelen op iPhone, iPad, Mac, Apple TV en Apple Vision Pro. Iconen uit de App Store kun je spelen op iPhone, iPad en Apple Vision Pro.
  • Met één abonnement op Apple Arcade hebben maximaal zes gezinsleden onbeperkt toegang tot alle games in de catalogus.
  • De beschikbaarheid van de meer dan 200 games op devices is afhankelijk van de compatibiliteit van de hardware en software. Sommige content is niet in alle regio’s beschikbaar.
Deel artikel

• Tekst van dit artikel

• Afbeeldingen in dit artikel

1. Deze aanbieding geldt alleen voor nieuwe abonnees. Eén abonnement per Delen met gezin‑groep. Het aanbod is geldig tot 3 maanden na activering van een in aanmerking komend device. Het abonnement wordt automatisch verlengd totdat het wordt opgezegd. Er zijn beperkingen en andere voorwaarden van toepassing.
  2. De gratis proefperiode van Apple One geldt alleen voor de services die je niet al gebruikt, of je nu in de proefperiode van die services zit of er al een abonnement op hebt. Na afloop van de proefperiode wordt het abonnement automatisch verlengd totdat het wordt opgezegd. Er zijn beperkingen en andere voorwaarden van toepassing.

Contactpersoon voor de pers

Martijn Kroonstuiver